Co to jest branding foto?
Zdjęcia sportowe, na których wyraźnie widoczna jest identyfikacja wizualna sponsora. Może to być logo, slogan, banner reklamowy albo produkt.
Najczęściej są to fotografie o charakterze newsowym, przedstawiające najważniejsze momenty rywalizacji.
Nie są to zdjęcia reklamowe! Dlatego materiały te mogą być (i są!) chętnie wykorzystywane jako kontent redakcyjny do ilustracji materiałów o bieżących wydarzeniach sportowych.
Jak pokazujemy marki?
Sportowców pokazujemy na tle bannerów, band reklamowych, maskotek albo z produktami.
Logotypy, slogany reklamowe pokazujemy w całości (kadrując zdjęcia nie obcinamy komunikatów sponsora).
Zdjęcia robimy tak, by sponsorzy pokazani byli w nienachalny, naturalny dla danej dyscypliny sportu sposób.
Nie tylko news
Formułę kontentu z brandingiem wykorzystać można również do tworzenia:
zdjęć kreatywnych – przeznaczonych do publikacji w social mediach,
elementów wystroju siedziby firmy (plakaty, nadruki),
firmowych publikacji, prezentacji, folderów reklamowych,
materiałów wideo. Mogą to być zarówno krótkie formy newsowe jak i bardziej rozbudowane: wywiady, reportaże, virale.
Dlaczego warto?
Wzmocnisz
przekaz sponsoringowyZdjęcia branding foto
przypominają widzom o zaangażowaniu Twojej firmy w sponsoring, zwiększają liczbę kontaktów odbiorców z reklamą.
Co ważne dzieje się to w bezpiecznym dla marki otoczeniu – w ramach relacji z wydarzenia.
Zbudujesz
większy zasięgFotografie z brandingiem
możesz udostępnić mediom jako materiały prasowe – wiele redakcji poszukuje darmowego kontentu z wydarzeń.
Zdjęcia możesz też oczywiście zamieścić w swoich profilach społecznościowych – by jeszcze bardziej zwiększyć ich zasięg.
Wybijesz
się z tłumuGalerie zdjęć
z brandingiem opublikowane na stronach www sprawią, że ekspozycja Twojej marki będzie większa niż innych sponsorów.
W ten sposób zostaniesz bardziej dostrzeżony nawet podczas wydarzeń, które mają wielu partnerów.